فیلتر هوا هیوندای آوانته

فیلتر هوا آوانته نقش بسیار موثری در عملکرد موتور دارد و در صورتی که فرسوده و ناکارآمد باشد، پیستون ها، سوپاپ ها و دیواره سیلندر های خودرو در معرض آسیب جدی قرار خواهد گرفت. در واقع فیلتر هوا همه آلاینده ها و ذرات موجود در هوا را فیلتر کرده و از ورود آنها به داخل موتور جلوگیری می کند و از این طریق کار موتور را راحت تر و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

عملکرد فیلتر هوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین راهکار جهت تهیه فیلتر هوای اصل و مرغوب برای خودرو آوانته مراجعه به مراکز فروش معتبر است. سایت مستر یدکی یکی از معتبر ترین فروشندگان لوازم یدکی و مصرفی خودرو سواری بوده و بهترین فیلتر هوا برای خودرو آوانته را با تضمین اصالت و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌ کند.

انواع فیلتر هوا آوانته

فیلتر هوا در ۳ شکل کتابی، استوانه ای و اسپرت تولید می شود و هر کدام از این موارد از نظر جنس در چند نوع مختلف وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

  • فیلتر هوای کاغذی سلولزی

برای تولید این دسته از فیلتر ها از کاغذ های مخصوص سلولزی پلیسه دار و آکاردئونی استفاده می شود و کاغذ های چین خورده جهت حفظ ساختار خود و همچنین برخورداری از عمر مفید درون یک فریم پلاستیک قرار گرفته و به بازار عرضه می شود. این نوع از فیلتر ها عمر مفید و قیمت پایینی دارند.

  • فیلتر هوای کتان

این نوع از انواع فیلتر هوا آوانته شامل ۶ لایه پارچه ای مخصوص روغنی چین دار است و درون یک فریم فلزی قرار دارد. فیلتر کتان در مقایسه با دیگر موارد عملکرد بسیار خوبی دارد و گران ترین نوع فیلتر هوای خودرو به شمار می رود.

  • فیلتر هوای اسفنجی

فیلتر های هوای اسفنجی نیز همانند دیگر موارد از چند لایه ساخته شده اند و معمولاً برای ماشین های مسابقه ای به کار می روند. این نوع فیلتر شامل لایه های پلی اورتال است که درون محفظه های توری و فلزی قرار دارند و در مقایسه با فیلتر های سلولزی عملکرد بهتر و قیمت بالاتری دارد.

برند های مختلف فیلتر هوا آوانته

فیلتر هوا با برند های مختلفی تولید می شود که برخی از بهترین موارد برای خودرو آوانته شامل موارد زیر است:

  • برند بهران

برند بهران یکی از بهترین و معتبر ترین تولید کنندگان داخلی است که در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو فعالیت می کند. این برند برای تولید قطعات خودرو از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها بهره می برد.

  • برند سرکان

یکی دیگر از برند های معتبر و شناخته شده داخلی در حوزه تولید لوازم و قطعات یدکی خودرو شامل برند سرکان است که این برند نیز برای انواع خودرو نظیر خودرو آوانته فیلتر های با کیفیتی را تولید می کند.

  • برند Genuine Parts

برند Genuine Parts متعلق به کشور امریکا بوده و مقر اصلی آن در شهر آتلانتا، جورجیا قرار دارد. این برند در زمینه تولید قطعات یدکی خودرو و تجهیزات صنعتی فعالیت می کند و فیلتر های هوای آن بسیار با کیفیت است.

  • برند بوش Bosch

برند بوش متعلق به کشور آلمان است و در حوزه های مختلفی فعالیت می کند که یکی از حوزه های فعالیت آن تولید لوازم یدکی و قطعات مصرفی انواع خودرو است.

  • برند Mann-Hummel

یکی دیگر از برند های مختلف فیلتر هوا آوانته شامل برند Mann-Hummel است که این برند نیز محصولات خوب و باکیفیتی را تولید می کند

  • برند K&N

دیگر برند مناسب فیلتر هوا برای خودرو آوانته برند K&N است که این برند نیز در حوزه تولید قطعات مصرفی و لوازم یدکی خودرو جزو موارد محبوب و شناخته شده در دنیا به شمار می رود.


قیمت لنت ترمز هیوندای آوانته در فروشگاه مستریدکی


لیست قیمت فیلتر هوا آوانته

 همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، فیلتر هوای آوانته به واسطه برند های مختلف در مدل های متفاوت تولید می شود. بنابراین قیمت فیلتر هوا آوانته به عوامل مختلفی نظیر برند، کیفیت، نوع فیلتر، شرایط بازار، میزان عرضه و تقاضا و دیگر موارد مشابه بستگی دارد.

در سایت فروش فیلتر هوا آوانته مستر یدکی قیمت به روز برند های مختلف ارائه شده است و عزیزان می توانند با بررسی محصولات موجود در این سایت از قیمت‌ ها مطلع شوند. البته این سایت در کنار عرضه خدمات فروش، مشاوره و راهنمایی رایگان نیز ارائه می دهد و عزیزان می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان خرید از تجربه کارشناسان مستر یدکی بهره ببرند.

خرید اینترنتی فیلتر هوا آوانته

برای خرید فیلتر هوا روش های مختلفی وجود دارد که در حال حاضر بهترین و راحت ترین روش خرید اینترنتی است. زیرا در خرید اینترنتی فیلتر هوا آوانته می توان به تعداد زیادی سایت مراجعه کرده و از این طریق اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با قیمت بروز و ویژگی های محصول به دست آورد.

از طرف دیگر در خرید اینترنتی دسترسی به سایت های معتبر و شناخته شده راحت تر بوده و افراد می توانند بدون محدودیت های ناشی از زمان و مکان به راحتی فروشگاه مطلوب و دلخواه خود را برای خرید فیلتر هوا آوانته انتخاب کند.

 در فروشگاه مستر یدکی تمامی محصولات از طریق بهترین و معتبر ترین نمایندگی های فعال در این حوزه تهیه می شود و با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان قرار می گیرند. همچنین این مجموعه در ساعات اداری پشتیبان مشتریان خود بوده و پاسخگوی درخواست آنها است.

واتساپ